meisje lachend en steekt twee duimen op

Ons jaar in cijfers: jaarrekening 2015

3.750 kinderen kunnen nu sporten, ruim 300 kinderen vierden vakantie bij Roompot Vakanties, tientallen kinderen genoten van een weekend of vakantie lang kind zijn bij de Zeeboerderij, ruim 600 kinderen vierden kerst met een cadeau en ruim 10.000 kinderen vonden (h)erkenning in WIJ-magazine. En dat allemaal dankzij het team van Stichting van het Kind en de onmisbare steun van (vermogens)fondsen, bedrijven, particulieren en vrijwilligers die de stichting een warm hart toedragen.

Benieuwd naar alle cijfers? U leest het in onze jaarrekening 2015. Hierin staat ook onze ambitie voor 2016: een jaar waarin we de lat nog hoger leggen, zodat we nog meer kinderen in tehuizen een kans op een betere toekomst kunnen geven.