Bedrijven/Foundation

Samen werken we aan hun sprong naar de toekomst

Stichting van het Kind is innovatief, ondernemend en werkt vraaggericht. Wij werken samen met jeugdzorgorganisaties door heel Nederland en spelen in op de behoefte van de kinderen die wegens omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen.

Wij werken graag samen met bedrijven die hun hart op de juiste plek hebben en kinderen een kans willen geven op een betere toekomst.

uitreiking cheque stichting van het kind

Samenwerking mogelijk maken

Dragen jullie bij aan het sportplezier van deze kinderen of maken jullie liever een dagje uit mogelijk? Wij staan open voor een samenwerking. Jullie mogen zelf kiezen welk project jullie ondersteunen. Samen kunnen we het verschil maken voor de kinderen en geven we ze een kans op een mooie toekomst.

Neem contact op via sascha@stichtingvanhetkind.nl

Samenwerkende bedrijven
en fondsen

Fris-voor-kinderen

Stichting FRIS Voor Kinderen

Stichting FRIS Voor Kinderen is al jarenlang een trouwe supporter van Stichting van het Kind. Samen organiseren we elk jaar de FRIS Voor Kinderen Sportdagen. Femke Soederhuizen van Stichting FRIS Voor Kinderen: “We vinden het heel confronterend dat kinderen niet kunnen sporten omdat er geen geld voor is. Tijdens de sportdagen zien we dat kinderen hun zorgen even aan de kant kunnen zetten om heerlijk te sporten en te spelen.”

Hankooklogo

Hankook Tire

Hankook Tire steunt het werk van Stichting van het Kind omdat we ons inzetten voor kinderen én omdat we zorgen voor snel zichtbaar resultaat. Dankzij Hankook beleefden veel kinderen die niet meer thuis kunnen wonen een onvergetelijke belevenis, zoals het bijwonen van een grote voetbalwedstrijd of een dag op het circuit. Ook hielp Hankook ons om een jeugdzorglocatie te verrassen met een pannakooi en sponsort de organisatie jaarlijks een flink aantal sportzakken.

Altijd een project bij jou in de regio

Stichting van het Kind helpt deze kinderen met concrete, praktische projecten bij u in de buurt. Wij geven kinderen die wegens omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen een betere kans op een goede toekomst, waarin ze een positieve bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.

Door ervoor te zorgen dat ze kunnen sporten. Door kinderen te helpen om een sociaal netwerk op te bouwen. Door ze te leren zelfstandig te worden. En simpelweg door ze weer even kind te laten zijn. Gewoon, omdat ze het verdienen.

help mee

Blijf betrokken

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief