Uw bedrijf is goud waard!

Stichting van het Kind en het bedrijfsleven blijken een goede klik met elkaar te hebben. Misschien komt dat doordat onze stichting ook uit bevlogen ondernemers bestaat. Of doordat wij net als veel ondernemers innovatief zijn en een nieuwe, praktische en efficiënte manier van werken hebben. Maar bovenal komt het doordat de ondernemers met wie wij samenwerken hun hart op de juiste plaats hebben, en net als wij vinden dat kinderen die niet thuis kunnen wonen een eerlijke kans op een mooie toekomst verdienen. Met uw bedrijf kunt u het verschil maken voor deze kinderen.

bezoeken

Project bezoeken

donateurs

Grote achterban
(>20.000 donateurs)

concreet

Concrete projectsponsoring

ambassadeur

Inzet van een ambassadeur

campagne

Samen campagne voeren

keuze

Keuze uit projecten

Partnerschip met Stichting van het Kind

Paul van Oostenrijk (CEO CloudyDay), sponsor
‘Sponsoren geven niet om te geven, zij geven om resultaat te zien. Stichting van het Kind deelt dit resultaat op een fijne manier met ons als sponsor. Dat is een zeer krachtig principe waardoor wij ook voor langere termijn betrokken willen blijven.’

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de sponsorpakketten of wilt u de stichting op een andere manier steunen met uw bedrijf?
Neem contact op met: Sascha van Veen  |  Sascha@stichtingvanhetkind.nl  |  0252 – 769 057

Word net als deze bedrijven ook partner: