Jouw hulp maakt het verschil

Meedoen in de samenleving

50.000 kinderen die wegens omstandigheden niet thuis kunnen wonen, ervaren dagelijks dat zij niet dezelfde kansen krijgen als andere kinderen. Met Stichting van het Kind willen wij deze kinderen door middel van concrete projecten wel deze kansen geven, zodat zij kunnen groeien in hun ontwikkeling. Onze projecten dragen bij aan de educatie van deze kinderen, bevorderen de zelfredzaamheid en draaien om het ontwikkelen van talenten.

yalp memo spel kinderen

Wij geven kinderen weer een kans

Met een donatie aan meedoen in de samenleving draag je bij aan de educatie van deze kinderen, bevorder je de zelfredzaamheid en help je bij de ontwikkeling en ontdekking van talenten. Samen zorgen we er voor dat deze kinderen er niet alleen voor staan, niet aan de kant staan maar meedoen in de samenleving.

Altijd een project bij jou in de regio

Stichting van het Kind helpt deze kinderen met concrete, praktische projecten bij u in de buurt. Wij geven kinderen die wegens omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen een betere kans op een goede toekomst, waarin ze een positieve bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.

Door ervoor te zorgen dat ze kunnen sporten. Door kinderen te helpen om een sociaal netwerk op te bouwen. Door ze te leren zelfstandig te worden. En simpelweg door ze weer even kind te laten zijn. Gewoon, omdat ze het verdienen.

help mee

Blijf betrokken

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief