Werken bij stichting van het kind

10 jaar Stichting van het Kind

Stichting van het Kind bestaat 10 jaar! Wat begon met de wens om iets te betekenen voor kinderen die door omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen, groeide uit tot een professionele organisatie die een grote positieve impact heeft op de levens van meer dan duizend kinderen.

Omdat zij er toe doen

We plaatsten pannakooien, regelden lidmaatschappen van sportclubs en deden zakken vol sportmateriaal cadeau. We lieten talloze groepen genieten van een vakantie, voor veel kinderen de allereerste keer, en bezorgden kinderen bij gezinshuizen en woongroepen dagjes uit bij attractieparken. We verzorgden bijlessen en bezorgden feestdagenpakketten. Maar het allerbelangrijkste dat we in 10 jaar Stichting van het Kind realiseerden? We lieten kwetsbare kinderen die al te veel hebben meegemaakt voelen dat zij er toe doen.

Met dank aan onze sponsoren en donateurs

Zo’n 50.000 kinderen die mishandeld, verwaarloosd of verlaten zijn, of die door gedragsproblematiek niet meer thuis kunnen wonen, verdienen onze steun. Dat vindt ook onze groeiende groep sponsoren en donateurs, die deze kinderen via Stichting van het Kind een warm hart toedragen. Dankzij hun bijdragen konden wij zo veel kinderen helpen. Heel erg bedankt voor uw vertrouwen!

Komende 10 weken blikken we terug en zie je op onze socialmediakanalen de hoogtepunten van afgelopen decennium. Volg Stichting van het Kind op Instagram, Facebook en LinkedIn.