zwemdiploma b certificaat

Succesvolle samenwerking Pluryn de Beele

Goed nieuws voor de jongeren van De Beele! De samenwerking met Stichting van het Kind gaat nog zeker een jaar door. Dankzij de stichting konden jongeren afgelopen jaar onder andere naar The voice of Holland, Ciske de Rat – de Musical, skiën in alpincenter.com Bottrop, naar DierenPark Amersfoort en naar Burgers’ Zoo. Anderen hadden een VIP-ontvangst bij AFC Ajax – F.C. København en Ajax – FC Schalke 04, bezochten een rallydag of autoraces op Circuit Zandvoort. Ook had een groep een overnachting in de de Zeeboerdij.

Daarnaast zorgde de stichting er ook nog voor dat individuele jongeren konden gaan sporten door hun contributie of zwemlessen te betalen. Zo haalde één van de jongeren van De Beele vorige week zijn zwemdiploma, dankzij Stichting van het Kind.