spelletjes doen stichting van het kind

Medewerkers Nike verrassen kinderen wooninstelling met kerstcadeaus

Terwijl kerst een periode is waarin we genieten van familie, lekker eten en cadeaus, is het voor kinderen die niet meer thuis kunnen wonen vaak een confronterende tijd. Vaak is er geen familie om de feestdagen mee te vieren, en budget voor extra’s is er nauwelijks. Groot was dan ook de verrassing bij een wooninstelling in Alphen, toen daar dankzij gulle medewerkers van Nike 125 kerstcadeaus bezorgd werden.

Niet vergeten

De kerstcadeaus zijn geschonken door medewerkers van Nike; Stichting van het Kind zorgde dat de presentjes op de juiste plek terecht kwamen. In de kerstboom op kantoor hingen ballen met daarop de naam, leeftijd en geslacht van een kind dat niet meer thuis woont. Medewerkers trokken hun portemonnee en kochten zelf een cadeau om de kinderen een leuke kerst te bezorgen. Daar slaagden zij bijzonder goed in! Bioscoopbonnen, een voetbal, kledingbonnen, make-up, een lekker luchtje: 125 kinderen zijn ontzettend blij met hun cadeau, én met de wetenschap dat zij niet vergeten worden.

Ook een kind verrassen?

Wilt u ook een kind dat niet meer thuis kan wonen verrassen? Bekijk onze actiepagina om te zien welke dromen Stichting van het Kind wil helpen waarmaken.

IMG_4617 20171218_201327 IMG_3451