Jouw hulp maakt het verschil

Help een kind

Niet iedereen in Nederland krijgt dezelfde kansen. Zo zijn er zo’n 50.000 kinderen voor wie de jeugd niet vanzelf gaat, doordat zij niet thuis kunnen wonen. Meer dan de helft van deze kinderen woont in een leefgroep of gezinshuis. Anderen in een pleeggezin. Deze kinderen kennen een moeilijke start in het leven. Zaken die voor de meeste kinderen vanzelfsprekend zijn, zijn voor kinderen die niet meer thuis wonen vaak niet weggelegd.

kinderen blij lachen blauw

Een betere toekomst

Stichting van het Kind helpt deze kinderen met concrete en praktische projecten. Wij geloven in deze 50.000 kinderen. Jij ook? Word donateur van Stichting van het Kind en help de kinderen die niet thuis kunnen wonen. Onze projecten maken het verschil. Wij vinden dat kinderen die niet thuis kunnen wonen eenzelfde kans verdienen als ieder ander kind.

Samen bereiken we meer

Word donateur van Stichting van het Kind en help de kinderen die niet thuis kunnen wonen. Met jouw bijdrage kunnen wij het verschil maken voor deze kinderen. Wij willen deze kinderen helpen om en slechte start om te buigen in een stralende toekomst, waarin deze kinderen op hun beurt een positieve bijdrage aan de maatschappij kunnen leveren.

De kinderen beslissen mee over de projecten, zodat we precies weten waar zij behoefte aan hebben.

Maak jij het verschil voor deze kinderen?

Eenmalig doneren via Tikkie, binnen 1 minuut geregeld!

1. Scan de QR code
  2. Kies zelf een bedrag dat je wilt doneren.
  3. Selecteer je bank.
  4. Bevestig de betaling zoals je gewend bent.
  5. Je donatie via Tikkie is afgerond!
SVHK-arrow-QR.1.2

Blijf betrokken

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief