Collecteren

Collectanten zijn erg belangrijk voor de Stichting van het Kind. Door een collecte te lopen, bezorg je ons een flink deel van het budget waarmee wij kinderen kunnen helpen. Weten waar je het voor doet? Een collectant haalt gemiddeld €70,- op. Daarmee kan een kind een heel jaar sporten!

Wilt u op pad voor kinderen die niet thuis kunnen wonen?

Onze collectanten kiezen zelf waar en hoe lang zij collecte lopen. Stichting van het Kind heeft een eigen collecteweek, zodat u de enige collectant bent die in die week bij mensen aan de deur komt. Wij komen de collectebus persoonlijk bij u halen en brengen. Ook zorgen wij voor de benodigde vergunningen en formulieren. Wilt u voor de kinderen op pad? Vul dan het formulier hieronder in. Dan nemen wij op tijd en geheel vrijblijvend contact met u op.

collecte1

Meld je aan als collectant:

Wij zorgen ervoor dat u op tijd de collectebus en de benodigde vergunningen en formulieren krijgt, zodat u probleemloos aan de slag kunt! Helpt u mee? Vul uw gegevens in en wij nemen spoedig contact met u op.

51.000 kinderen in Nederland kunnen niet thuis wonen

27.000 kinderen in Nederland wonen in een leefgroep of gezinshuis

pleeggezin

24.000 kinderen in Nederland wonen in een pleeggezin

Projecten die het verschil maken

Stichting van het Kind initieert concrete, innovatieve projecten bij u in de buurt. U kiest in welk project u graag investeert en in welke regio uw donatie ingezet wordt. De projecten helpen de kinderen om een betere toekomst op te bouwen en zorgen ervoor dat zij zich weer even kind kunnen voelen. De kinderen beslissen mee over de projecten, zodat we precies weten waar ze behoefte aan hebben. Het zijn stuk voor stuk projecten die een belangrijk verschil maken voor de kinderen. Daarnaast voeren wij voorlichting- en bewustwordingscampagnes uit en vragen wij aandacht voor deze problematiek bij het Nederlands publiek, met als doel minder plaatsingen in leefgroepen en meer plaatsingen in gezinshuizen en pleeggezinnen.

Doneer nu