jongetje met laptop

Achter je eigen laptop bouwen aan de toekomst

Geen woorden, maar daden: Stichting van het Kind helpt kinderen in tehuizen met concrete acties. Zoals het sponsoren van een laptop voor kinderen die dat nodig hebben. Kenny (16) is één van de jongeren die via de stichting een eigen laptop kreeg. Het geld is goed besteed: hij is vaak achter zijn laptop te vinden en kan zich nu zonder afleiding volledig op zijn opleiding, huiswerk en stagewerkzaamheden richten. Én solliciteren naar een leuke bijbaan. Dankzij de hulp van sponsors kon Stichting van het Kind afgelopen jaar tientallen kinderen blij maken met een laptop. Benieuwd wat de stichting nog meer doet om kinderen in tehuizen te helpen om aan hun toekomst te bouwen? Kijk op www.stichtingvanhetkind.nl/projecten.