Werving

Stichting van het Kind helpt kinderen in Nederland die wegens omstandigheden niet thuis kunnen wonen. Voor deze kinderen maken wij diverse projecten mogelijk. Dit alles kan niet zonder de steun van onze donateurs. Wij zijn blij dat al veel mensen ons steunen in het bereiken van onze missie. Daarnaast voeren wij voorlichting- en bewustwordingscampagnes uit en vragen wij aandacht voor deze problematiek, met als doel minder plaatsingen in leefgroepen en meer plaatsingen in gezinshuizen en pleeggezinnen.

Pleegouder wordenHelp mee als bedrijf
SVHK-home-header-1.3

Welke gegevens vraagt de fondsenwerver?
Stichting van het Kind werkt met een digitaal formulier op een tablet. De werver vraagt om de volgende gegevens: naam, adres, postcode, telefoonnummer, e-mailadres en bankrekeningnummer. Middels opt-in kun je aangeven of je in de toekomst benaderd wilt worden. Na inschrijving ontvang je een bevestiging van jouw donateurschap in je mail. De wervers van Stichting van het Kind nemen geen contant geld aan. Stichting van het Kind is een Erkend Goed Doel. Je kunt hierover meer informatie lezen op het CBF.
Samenwerking Lot of Happiness
Naast de werving van donateurs heeft Stichting van het Kind een samenwerking met Lot of Happiness. Van de inleg van het lot gaat 50% naar Stichting van het Kind.
Meer weten?
Mocht je vragen hebben over de werving dan kan je ons bereiken op 071-2074116 of via de e-mail op donateurs@stichtingvanhetkind.nl. In ons jaarverslag vind je een uitgebreide verantwoording van onze financiën. Voor meer informatie over de regels omtrent deur-aan-deur werving kijk dan op de website van Goede Doelen Nederland.

Altijd een project bij jou in de regio

Stichting van het Kind helpt deze kinderen met concrete, praktische projecten bij u in de buurt. Wij geven kinderen die wegens omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen een betere kans op een goede toekomst, waarin ze een positieve bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.

Door ervoor te zorgen dat ze kunnen sporten. Door kinderen te helpen om een sociaal netwerk op te bouwen. Door ze te leren zelfstandig te worden. En simpelweg door ze weer even kind te laten zijn. Gewoon, omdat ze het verdienen.

help mee

Blijf betrokken

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief