drie kinderen op een ronde bandenschommel

Actie bedrijvenpark Gravendam en Bollenstreek

‘Wij zijn jullie nieuwe buren en komen onszelf voorstellen’. Zo stapt Stichting van het Kind in juli de bedrijven binnen die zijn gevestigd op het terrein Gravendam te Noordwijkerhout.

De zomervakantie is begonnen en voor kinderen die in tehuizen wonen is naar het strand gaan, ravotten in het gras met vriendjes, een ijsje halen in Noordwijk en/of een weekendje weg gaan niet mogelijk. Zij hebben geen ouders meer of familieleden die hen kunnen opvangen. Elk jaar blijven deze kinderen in het tehuis tijdens de vakanties. De vertrouwde begeleid(st)ers nemen verlof op en er is geen geld voor activiteiten. Deze kids zijn misbruikt, mishandeld en/of verwaarloosd.

Wij gunnen hen een korte vakantie op de Zeeboerderij. Daar kunnen de kinderen in een kleine huiselijke omgeving hun problemen vergeten en weer even kind zijn.

Op de Zeeboerderij, gelegen aan de Leidsevaart te Noordwijkerhout, worden kinderen opgevangen die nooit op vakantie gaan.

Wij geven hen zwemles, er staan fietsen klaar, de kinderen kunnen helpen met koken en spelen op het grasveld. Zij hebben een eigen kamer en kunnen met elkaar een film kijken.

Voor € 250,00 kan een kind een week lang vertoeven op de Zeeboerderij. Ons doel is om, samen met onze buren (de bedrijven gevestigd op Gravendam) en bedrijven uit de Bollenstreek, minimaal 50 kids een vakantie aan te bieden. Er zijn allerlei sponsoracties mogelijk. Natuurlijk kunt u, bijvoorbeeld samen met het bedrijf naast u, één kind sponsoren (ieder €125,00).

Tegenprestaties, die wij op maat aanbieden, bespreken we in een persoonlijk gesprek met u.

Neem met Dionne Scheepmaker contact op over deze sponsoractiviteit. Zij komt graag met u in contact om met u in gesprek te gaan over het vakantieproject.

Kinderen die in de Bollenstreek in tehuizen wonen en het team van Stichting van het Kind zullen u enorm dankbaar zijn als u sponsort! Onder andere Heemskerk Slootweg, Code-P West B.V., Duin Deluxe Travel en TravelXL Beuk doen mee, u ook?

Dionne Scheepmaker
Projectmedewerker, Stichting van het Kind