kind op schoot stichting van het kind

Groot succes uitdelen kerstcadeaus aan kinderen in tehuizen

Stichting van het Kind heeft mede dankzij Nike, Liberty Global en DMC meer dan 500 kinderen in tehuizen in het zonnetje kunnen zetten door het uitdelen van kerstcadeautjes.

De kinderen kregen tijdens de kerstdagen diverse kerstcadeautjes variërend van boeken tot buitenspelmateriaal. Kinderen in tehuizen hebben niet de mogelijkheid om kerst op dezelfde manier te vieren als andere kinderen in Nederland. Iets kleins als een kerstcadeautje maakt voor deze kinderen het verschil tijdens de feestdagen.

Zie hieronder een citaat van een groep kinderen:

Beste Stichting van het Kind,

Bedankt voor de cadeaus! Iedereen heeft een heel gaaf cadeau gehad op de groepen in ons tehuis. Op onze groep hebben we voor het eerst Kerst gevierd met een cadeau. Echt heel tof dat er iemand aan ons denkt!

Groetjes, kinderen van de Maas

De dag was mooi en de dankbaarheid was groot!

Kind op schoot website DSC03380 website DSC03371 website foto kind 10 website