kind in het water met glimlach op gezicht

Hartverwarmende kerstactie van Aviva Solutions

Met de kerstspirit zit het wel goed bij Aviva Solutions. Het internetbureau besloot dit jaar het budget voor kerstpakketten te doneren aan Stichting van het Kind, om zo zwemlessen mogelijk te maken voor kinderen die niet meer thuis kunnen wonen.

Dankzij de gift zijn meerdere kinderen verzekerd van hun zwemdiploma. Kinderen die voortaan ’s zomers ‘gewoon’ veilig met hun leeftijdsgenoten kunnen meedoen aan de waterpret: helemaal niet vanzelfsprekend als je in een tehuis of instelling woont.

Calisthenicsplein

Aviva Solutions is geen onbekende van Stichting van het Kind. Vorig jaar verraste het bedrijf ons met een financiële bijdrage aan een calisthenicsplein vlak bij een instelling voor kinderen die niet meer thuis kunnen wonen. Het mooie is dat blijkt dat de sporttoestellen op het plein niet alleen volop door deze kinderen gebruikt worden, maar ook door andere jongeren en volwassenen uit de wijk. Zo zorgt Aviva Solutions voor de mogelijkheid om te sporten én voor leuk contact buiten de instelling om.

Ook helpen?

Wilt u met uw bedrijf ook een concreet project van Stichting van het Kind sponsoren? Dat kan! Lees hier meer over de mogelijkheden.