foto prinsenhof stichting van het kind

Basisschool De Prinsenhof sprint €5798,50 bij elkaar voor Stichting van het Kind

Basisschool De Prinsenhof uit Noordwijkerhout heeft tijdens de Koningsspelen een mooi bedrag bij elkaar gesport voor kinderen in tehuizen. Door de sportieve inzet van de leerlingen kunnen bijna 60 kinderen een heel jaar lang sporten in Nederlandse tehuizen. De sponsorloop werd georganiseerd op het voormalige Bavo-terrein en de kinderen werden flink gesponsord door hun ouders, opa’s en oma’s en bekende om dit mooie bedrag bij elkaar te krijgen. Stichting van het Kind bedankt de kinderen enorm voor hun inzet en gaat er voor zorgen dat er bijna 60 kinderen elke dag kunnen sporten in tehuizen. Basisschool De Prinsenhof bedankt voor jullie inzet!

Foto Prinsenhof