twee kinderen geven box

Collecte Teylingen groot succes!

Stichting van het Kind haalt ruim € 3.500 euro op met de collecte in Warmond, Voorhout en Sassenheim. De collecteweek ging van start op maandag 16 februari en eindigde op zaterdag 21 februari. Onze vrijwilligers hebben zich deze week met volle overgave ingezet voor 35.000 kinderen in Nederlandse tehuizen. Wij zijn als Stichting van het Kind heel erg blij met de geweldige inzet van de vrijwilligers. Door de mooie giften die de inwoners van de gemeente Teylingen hebben gedaan, kunnen wij er voor zorgen dat er nog meer kinderen in deze regio gebruik kunnen maken van onze projecten. De drie hoofdprojecten voor deze drie plaatsen zijn:

Sportproject
‘Het Sportproject’ richt zich op het aanbieden van sportmateriaal en workshops. Tehuizen beschikken nauwelijks over sportmateriaal en kinderen kunnen niet lid worden van een sportvereniging.

Zeeboerderij
 ‘De Zeeboerderij’ is een weekend- en vakantieopvang voor kinderen die geen ouders of familie hebben die hen kunnen opvangen. Op de Zeeboerderij kunnen kinderen gewoon weer even kind zijn. En er wordt gewerkt aan een sociaal netwerk rondom kinderen.

WIJ-magazine
In het ‘WIJ-magazine’ wordt beschreven hoe het is om in een tehuis te wonen. Dit magazine wordt voor en door kinderen gemaakt. Kinderen geven elkaar en de groepsleiding tips en adviezen.

Stichting van het Kind bedankt iedereen in de gemeente Teylingen die een bijdrage heeft geleverd aan de kinderen en natuurlijk de collectanten voor hun inzet.

Niemand aan de deur gehad maar u wilt graag doneren?

Inwoners van Warmond, Voorhout en Sassenheim die geen collectant aan de deur hebben gehad en Stichting van het Kind alsnog willen helpen, kunnen geld overmaken op de rekening van Stichting van het Kind: NL29RABO0172418003. Of via deze link.