zeven mensen met wit shirt bij de efteling

Kinderen uit een tehuis beleven onvergetelijke dag in de Efteling!

Stichting van het Kind ontwikkelt en voert projecten uit op vraag van de kinderen. Zo wilde deze groep jongeren uit een tehuis heel graag naar de Efteling. Ze stelde zelf voor om met het wassen van auto’s en het verkopen van zelfgemaakte koekjes een deel van het budget bij elkaar te werken. Daarnaast namen zij het initiatief om zelf Stichting van het Kind T-shirts te maken om zo reclame voor de stichting te maken. Met de actie om geld in te zamelen heeft de groep € 200,- verdient. Dat was echter niet genoeg voor iedereen om mee te kunnen naar de Efteling. Dit zelfredzame initiatief moesten wij daarom natuurlijk belonen!

Het uitje werd een dag die de kinderen nooit zullen vergeten! Zo’n dag vol met spannende attracties, wandelen door het sprookjesbos, lekker eten en leuk gezelschap verdient toch ieder kind?! Help dan mee en vul het formulier rechts op deze pagina in zodat wij voor nog meer kinderen dit soort uitjes mogelijk kunnen maken.