wat te geven met kerst

Feest met kerst voor 2.500 kinderen

2.500 kinderen die niet meer thuis kunnen wonen worden deze week verrast met een feestdagenpakket van Stichting van het Kind. Een lichtpuntje in een tijd die soms best confronterend is voor kinderen die met de feestdagen niet bij familie terecht kunnen.

Pakket

In het pakket zitten een Bol.com-bon ter waarde van €25, een reep Tony Chocolonely, een kerstmuts met lichtjes en een speciaal feestmagazine van Stichting van het Kind. In het magazine staan tips en recepten van andere kinderen die kerst doorbrengen op hun groep of in een gezinshuis om samen een feestje te maken van deze dagen.

’s Heeren Loo

2.500 dozen vouwen, vullen en bestickeren: dat is een flinke klus. Stichting van het Kind is dan ook heel blij met de samenwerking met ’s Heeren Loo dagbesteding in Noordwijk. De cliënten van ’s Heeren Loo zorgden ervoor dat de pakketjes keurig gevuld en op tijd klaarstonden voor verzending naar de kinderen.

Dank

Vorig jaar verstuurde Stichting van het Kind de feestdagenpakketten voor het eerst, toen naar 1.000 kinderen. De pakketten werden zo enthousiast ontvangen dat de stichting besloot dit jaar nog meer kinderen blij te maken. Met dank aan onze trouwe donateurs!

Wil jij deze kinderen ook een lach bezorgen? Hier kun je donateur worden.