NLdoet 2014 24 maart 2014 Rotaryleden Lisse/Hillegom klussen in de tuin bij de Zeeboerderij tijdens NLdoet op 22 maart. Er is veel werk verricht in de tuin en ook de langverwachte trampoline is samen met de kinderen opgebouwd!Rotary bedankt, ook namens de kinderen!!
Hartelijk dank voor de leuke foto impressie.Wij hebben het met veel plezier gedaan.Met vriendelijke groetPeter van Dijknamens Rotaryclub Hillegom-Lisse
Hartelijk dank voor de leuke foto impressie.
Wij hebben het met veel plezier gedaan.
Met vriendelijke groet
Peter van Dijk
namens Rotaryclub Hillegom-Lisse