voetbalveldje stichting van het kind

Sportstadion Alphen aan den Rijn officieel geopend

Alleen maar blije gezichten waren er te zien bij de opening van het sportstadion bij een tehuis in Alphen aan den Rijn. Onder toeziend oog van meer dan 120 kinderen, begeleiders en docenten werd het op 10 mei officieel in gebruik genomen.

Verrassing

De realisatie van het sportstadion is het hoogtepunt van een jarenlange samenwerking tussen Stichting van het Kind en de Horizon. De kinderen werden getrakteerd op fruit, drinken en popcorn. Als kers op de taart verrasten Stichting van het Kind en de constructeur van het sportstadion de kinderen met ballen en hesjes, zodat ze meteen optimaal gebruik kunnen maken van hun splinternieuwe sportplek.

Toernooi

Na het officiële gedeelte werd al snel duidelijk dat het sportstadion, de ballen en de hesjes op de goede plek terecht zijn gekomen. De leerlingen van het Parkcollege vermaakten zich de hele dag met een voetbaltoernooi. En ook in de toekomst zijn er ongetwijfeld nog veel spetterende voetbal-, handbal- en basketbalacties te zien. Met dank aan onze sponsors!