Bouwcenter Concordia maakt sportcontributies mogelijk

Stichting van het Kind heeft een cheque ter waarde van 3.000.- euro ontvangen van Bouwcenter Concordia. Bouwcenter Concordia heeft met medewerking van haar klanten een zomeractie opgezet voor Stichting van het Kind. Vele klanten van Bouwcenter Concordia hebben gehoor gegeven aan deze oproep met als gevolg dit mooie resultaat.

Commercieel directeur Henry van der Most van Bouwcenter Concordia is trots op het behaalde resultaat en heeft de cheque afgelopen dinsdag 31 juli overhandigd voor het nieuw pand van Bouwcenter Concordia Meppel.

Met deze bijdrage gaat Stichting van het Kind ervoor zorgen dat kinderen in de omgeving van Meppel op een lokale sportvereniging kunnen. Voor kinderen die niet meer thuis wonen is sporten een uitlaatklep. Met sporten kunnen zij hun energie kwijt en zijn ze even van de groep af. Daarnaast zorgt sporten ervoor dat zij een sociaal netwerk kunnen opbouwen buiten de jeugdzorginstelling.

Deze actie is voortgekomen uit de samenwerking met Bouwcenter Nederland. Komende periode gaan meerdere Bouwcenters zich inzetten voor kinderen in Nederland die niet meer thuis wonen.

Bouwcenter Concordia, namens de kinderen en het team van Stichting van het Kind heel erg bedankt!