Logo Club 9 sleepservice - stichting van het kind

Extra lekker slapen dankzij donatie Club 9 sleepservice

Een echte droomsamenwerking: Club 9 sleepservice doneert zo goed als nieuwe matrassen aan Stichting van het Kind, zodat wij er gezinshuizen blij mee kunnen maken. Tegelijkertijd is Club 9 sleepservice blij met deze prachtige bestemming voor matrassen die nog veel te mooi zijn om te vernietigen.

Bij Club 9 sleepservice kun je matrassen van hoge kwaliteit huren. De onderneming hanteert een proefperiode van drie maanden, waarin klanten kosteloos kunnen besluiten het abonnement te stoppen en het matras terug te sturen. Daardoor krijgt Club 9 sleepservice soms nagenoeg splinternieuwe dure matrassen terug, die zij niet opnieuw willen verhuren.

Iedereen verdient goede nachtrust

Vernietigen is zonde, en dus zocht Club 9 sleepservice naar een duurzame oplossing. Die vond het bedrijf in Stichting van het Kind. Debby van Club 9 sleepservice: “Iedereen verdient een goede nachtrust. Goede matrassen zijn een aanslag op het budget van een gezinshuis. Daarom besloten we matrassen die binnen drie maanden geretourneerd worden goed te reinigen en via Stichting van het Kind te schenken aan gezinshuizen. Veel van onze klanten hebben een jong gezin. Dan is het extra fijn dat we ook kinderen van wie de ouders of verzorgers het niet kunnen betalen een goed matras kunnen geven. En tegelijkertijd helpt dit project om onze eigen ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden.” Club 9 sleepservice adviseert abonnees om een matras vijf jaar te huren. “Dit advies hanteren we natuurlijk ook voor de kinderen en jongeren die Stichting van het Kind helpt. Na vijf jaar krijgen die nieuwe matrassen van ons.”

Samenwerking

Stichting van het Kind is trots op deze samenwerking die verspilling tegengaat en tegelijkertijd kinderen die niet meer thuis kunnen wonen heerlijk laat slapen. Denkt u dat uw bedrijf ook iets kan betekenen voor deze kinderen? Neem gerust contact op, wij denken graag met u mee.