Gezinshuizen in het zonnetje tijdens gezinshuizendag Burgers’ Zoo

Dit weekend barstte het van de stralende gezichten bij Burgers’ Zoo in Arnhem. Daar vond namelijk de derde gezinshuizendag van dit jaar plaats. Stichting van het Kind trakteerde ruim 250 gezinshuisleden het dierenpark voor een heerlijke onbezorgde dag uit.

Goodiebag

De deelnemers aan de gezinshuizendag zijn niet alleen herkenbaar aan een big smile; ze kregen ook allemaal een goedgevulde goodiebag mee, met onder andere lekkere versnaperingen voor de dag. De gezinnen konden elkaar herkennen aan de tassen, zodat zij makkelijker kennis konden maken met elkaar en ervaringen konden uitwisselen.

Uitnodiging

Jaarlijks organiseert Stichting van het Kind vier gezinshuisdagen om gezinshuizen in het zonnetje te zetten en de onderlinge band te versterken. Steeds worden 250 gezinshuisleden uitgenodigd voor een bezoek aan een dieren- of attractiepark. Eind dit jaar vindt er nog een gezinshuisdag plaats, in een attractiepark. Ben of ken je een gezinshuisouder en heb je de vorige gezinshuisdagen gemist? Geef je gezinshuis dan op voor het laatste uitje van dit jaar. Stuur een mailtje naar aanvraag@stichtingvanhetkind.nl.