panna kooi eefde rond oranje

Hankook en Profile samen in actie voor Stichting van het Kind: spectaculair resultaat

Een mooi gebaar voor kinderen die het minder goed getroffen hebben, was het idee bij Hankook toen ze een actie opzetten voor Stichting van het Kind. Het werd een gigantisch gebaar: met de geweldige opbrengst van maar liefst €15.170 konden we een heuse pannakooi plaatsen bij een jeugdzorglocatie in Eefde.

Groot succes

Hankook sloeg de handen ineen met haar strategisch partner Profile en besloot een maand lang voor elke verkochte Hankookband een bedrag te doneren aan Stichting van het Kind. Dat de actie zo’n groot succes zou zijn, had niemand durven dromen. Stichting van het Kind vond al snel een goede bestemming voor het geld. De kinderen die bij een jeugdzorglocatie in Eefde wonen, zijn een pannakooi rijker.

Elke dag in de pannakooi

Het geld had niet beter terecht kunnen komen, zo bleek al snel. Dagelijks maken de jongeren er met veel plezier gebruik van. Zeker nu contacten met anderen door de coronacrisis tot een minimum beperkt zijn, is het extra fijn dat de jongeren zich lekker kunnen uitleven in de pannakooi. En natuurlijk houden deze kinderen de officiële opening van hun pannakooi tegoed: zodra het weer mogelijk is, maken we er een feestelijk moment van.