Help mee!

51.000 kinderen kinderen hebben een bewogen verleden en onzekere toekomst. Stichting van het Kind geeft deze kinderen houvast en biedt hen de kans om een mooi leven op te bouwen. Helpt u mee?

Collecteren, doneren, schenken

Meehelpen is heel eenvoudig en kan op verschillende manieren

Of help mee om onze speciale acties tot een succes te maken.

Projecten die het verschil maken

Stichting van het Kind initieert concrete, innovatieve projecten bij u in de buurt. U kiest in welk project u graag investeert en in welke regio uw donatie ingezet wordt. De projecten helpen de kinderen om een betere toekomst op te bouwen en zorgen ervoor dat zij zich weer even kind kunnen voelen. De kinderen beslissen mee over de projecten, zodat we precies weten waar ze behoefte aan hebben. Het zijn stuk voor stuk projecten die een belangrijk verschil maken voor de kinderen. Daarnaast voeren wij voorlichting- en bewustwordingscampagnes uit en vragen wij aandacht voor deze problematiek bij het Nederlands publiek, met als doel minder plaatsingen in leefgroepen en meer plaatsingen in gezinshuizen en pleeggezinnen.

Doneer nu