Gloednieuw klimrek in zandbak

Hyva doneert speeltoestellen aan jeugdzorginstelling

Feest vandaag bij jeugdzorginstelling Horizon in Alphen aan den Rijn! Daar werden op 3 juni twee splinternieuwe speeltoestellen onthuld. Dankzij de donatie van de toppers van Hyva, die hun 40-jarig jubileum besloten te vieren met een prachtige bijdrage aan de plaatselijke samenleving.
Een beter moment had Hyva niet kunnen kiezen voor hun mooie actie. Met een lange zomer voor de boeg zullen de kinderen meteen veel plezier beleven aan hun nieuwe jumper en klimtoestel.
Lokaal initiatief
Vorig jaar benaderde Hyva, met hoofdkantoor in Alphen aan den Rijn, Stichting van het Kind. Met maatschappelijk verantwoord ondernemen als een van de kernwaarden van het bedrijf, wilden zij graag een steentje bijdragen aan de lokale gemeenschap. Al snel kwamen ze uit bij jeugdzorginstelling Horizon. Sinds kort verblijven er ook jongere groepen bij Horizon. Het speelaanbod voor deze kinderen liet nog te wensen over. Met de twee nieuwe toestellen kan ook deze doelgroep naar hartenlust buitenspelen.
Over Hyva Groep
Hyva is een toonaangevende en wereldwijde leverancier van innovatieve en efficiënte transportoplossingen voor de commerciële voertuigindustrie en de milieudienstensector. De onderneming richt zich op de ontwikkeling, productie, marketing en distributie van oplossingen voor hydraulische laad- en lossystemen op trucks en opleggers. Het bedrijf opereert inmiddels in meer dan 110 landen.
Jubileum te vieren?
Wilt u van uw jubileum ook een feest maken voor kinderen die niet meer thuis kunnen wonen? Wij helpen u graag een lokaal initiatief te vinden dat bij uw organisatie past. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
[slideshow_deploy id=’4967′]