Ronde Tafel 115 maakt pannakooi mogelijk

Twee weken geleden was het zover! De pannakooi, mede mogelijk gemaakt door de Ronde Tafel 115 Katwijk/Noordwijk, werd feestelijk geopend bij de Leidse Buitenschool. Dankzij de pannakooi kunnen kinderen dagelijks tijdens de pauze en na schooltijd sporten en spelen met elkaar.

Het schoolplein van de Leidse Buitenschool beschikt over voldoende speeltoestellen, maar miste een kooi waar de kinderen met elkaar kunnen voetballen. Voetballen is voor veel kinderen op Leidse Buitenschool hun favoriete bezigheid, waardoor de pannakooi erg welkom was.

Workshop

Na het doorknippen van het lint was de pannakooi officieel geopend en stonden de kinderen vol spanning te wachten op de oud-Nederlands Kampioen panna knock-out, Mohamed Boutaka. Alle kinderen mochten een wedstrijdje spelen tegen hem en ondertussen kregen ze tips voor handige trucjes. Na afloop van de clinic gingen de kinderen al druk aan de slag met de nieuwe trucjes.

Ernst, Bobbie & de rest

In januari heeft de Ronde Tafel 115 met een voorstelling van Ernst, Bobbie & de rest duizenden euro’s opgehaald voor de realisatie van de pannakooi.

Ronde Tafel 115

De theatershow van Ernst, Bobby & de Rest was onderdeel van een jaarlijkse theatershow waarmee geld wordt opgehaald voor een lokaal doel gericht op kinderen. Dit jaar heeft de Ronde Tafel 115 gekozen voor een samenwerking met Stichting van het Kind.

Wilt u met uw organisatie ook het verschil maken voor deze kinderen en jongeren? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

IMG_6839 (1)