LU Prince Project selecteert Stichting van het Kind

Stichting van het Kind is een van de vijf geselecteerde goede doelen die deelneemt aan het LU Prince Project. Met de unieke codes op de pakken koekjes van LU Prince kun je een stem uitbrengen op de kandidaten. Het aantal stemmen bepaalt hoe het budget van €20.000 verdeeld wordt onder de vijf organisaties, die zich allemaal inzetten om de wereld mooier te maken voor kinderen.

Erkenning
De andere geselecteerde organisaties voor het LU Prince Project zijn Jeugdfonds Sport & Cultuur, Kinderdroomwens, Opkikker en Villa Pardoes. Stichting van het Kind is erg blij met de nominatie. Het laat zien dat ons werk voor de kinderen erkent wordt. En dankzij de actie van LU Prince horen veel meer mensen over onze stichting. Fijn, want hoe meer mensen weten wat wij voor kinderen betekenen, hoe meer kans we hebben op steun om onze projecten voort te zetten en uit te breiden. Voor het bedrag dat we via het LU Prince Project mogen ontvangen, zullen we ook zeker een mooie bestemming hebben.

Meer weten over het LU Prince Project? Of heb je een actiepak koekjes in huis en wil je je stem uitbrengen? Klik hier!