kinderen voor stichting van het kind

Nieuw WIJ-magazine over jongerenraden

Stichting van het Kind vindt het heel belangrijk om te luisteren naar kinderen die niet meer thuis kunnen wonen. Daarom zijn we extra blij met deze nieuwe editie van WIJ-magazine over jongerenraden.

Jouw mening telt

WIJ-magazine is een tijdschrift dat gemaakt wordt dóór en vóór kinderen die bij jeugdzorglocaties of in een gezinshuis verblijven. Dit keer staat het blad vol interviews en tips van kinderen die in de jongerenraad zitten van hun locatie. Waarom vinden zij het belangrijk om in de jongerenraad te zitten? En hoe kun je als jongere goed je stem laten horen? Over één ding zijn ze het allemaal eens: jouw mening telt, dus laat van je horen!

WIJ-magazine ontvangen

Werk of woon je bij een jeugdzorglocatie of een gezinshuis en ontvang je nog geen WIJ-magazine? Neem dan contact met ons op via info@stichtingvanhetkind.nl. Dan zetten we je op de verzendlijst. En lijkt het je leuk om samen met je groep een WIJ-magazine te maken? Laat het weten, wie weet maken we binnenkort een afspraak.