luchtkussen hindernisbaan

Nieuwe stormbaan Stichting van het Kind zorgt hele zomer voor plezier

Dankzij de bijdragen van donateurs kon Stichting van het Kind een nieuwe stormbaan aanschaffen. Tot groot plezier van velen, want tijdens de zomervakantie reist de opblaasbare stormbaan het hele land door, om kinderen die niet meer thuis kunnen wonen een leuke dag te bezorgen.

Evenementen

In eerste instantie was de aankoop bedoeld voor evenementen die Stichting van het Kind organiseert op jeugdzorglocaties. De Zomertour is een van deze evenementen die Stichting van het Kind organiseert tijdens de zomervakantie. De stormbaan is een erg populair onderdeel tijdens die dagen. Door er zelf een aan te schaffen, bespaart Stichting van het Kind op huurkosten en kan de stichting met dat bedrag meer moois doen voor kinderen met een moeilijke jeugd.

Gratis beschikbaar

De stormbaan bleek zo in trek bij kinderen en jongeren, dat Stichting van het Kind besloot om de baan tijdens de zomervakantie gratis beschikbaar te stellen voor jeugdzorglocaties. De reserveringen stroomden binnen: nagenoeg elke doordeweekse dag geniet een andere groep kinderen van een dag vol actie op de stormbaan. Kinderen die lekker in beweging zijn en gewoon even onbezorgd kind kunnen zijn: daar doet Stichting van het Kind het voor!