Stichting van het Kind plaatst 20 nieuwe tafeltennistafels

In het hele land pingpongen kinderen die niet meer thuis kunnen wonen op tafeltennistafels van Stichting van het Kind. Afgelopen maanden zijn er weer 20 gezinshuizen en jeugdzorglocaties blij gemaakt met een nieuwe tafeltennistafel.

Populair
De eerste tafeltennistafel van Stichting van het Kind werd in 2021 geplaatst, en al snel volgden er meer. De tafel bleek ontzettend populair bij kleinere jeugdzorglocaties en gezinshuizen. De tafels nemen niet veel ruimte in en zijn speciaal ontwikkeld om buiten te staan. Daar zorgen ze voor uren actief speelplezier.

Ook een tafeltennistafel aanvragen?
Woon of werk je bij een gezinshuis of jeugdzorglocatie en wil je ook een tafeltennistafel in de tuin of op het terrein? Dan kun je een aanvraag indienen via aanvraag@stichtingvanhetkind.nl.
Ook mag je erbij vermelden dat een gezinshuis of een locatie een tafel zou kunnen aanvragen via aanvraag@stichtingvanhetkind.nl