zes kinderen neerbuigend naar de camera

Maak een onvergetelijke vakantie mogelijk

Voor veel kinderen die niet meer thuis kunnen wonen, is de zomervakantie helemaal niet iets om naar uit te kijken. Met het vakantieproject wil Stichting van het Kind deze kinderen een onvergetelijke vakantie bezorgen. Helpt u mee?

De zomervakantie is lang niet altijd even leuk voor kinderen die wonen in een leefgroep. Er is geen geld voor extra’s als uitstapjes of een vakantie, en veel kinderen hebben ook geen familie waar zij tijdens de vakantie kunnen logeren. De meeste kinderen blijven dus de hele zomer, 24/7, op het terrein waar zij wonen. Met het vakantieproject wil Stichting van het Kind geld inzamelen om kinderen die wonen in een leefgroep een vakantie aan te bieden die zij zich de rest van hun leven zullen herinneren. Voor veel kinderen zal dit hun eerste vakantie ooit worden. Meehelpen door te doneren? Dat doet u hier!