Vakantievermaak voor jeugdzorglocaties met de Sutu Tour

De meeste kinderen kijken uit naar de vakantie. Maar niet iedereen. Want als je niet meer thuis kunt wonen, niet bij familie op bezoek kunt en uitstapjes niet in het budget van je locatie passen, kan de vakantie best lang duren. Daar brengt Stichting van het Kind verandering in, met de Sutu Tour!

Interactieve spelletjesmuur

Van Amsterdam tot Brabant: Stichting van het Kind bezoekt jeugdzorglocaties door het hele land met de Sutu. De Sutu is een interactieve spelletjesmuur die uitnodigt om te voetballen, tennissen en handballen. Schiet, sla of schop de bal tegen een van de oplichtende vakken en doe dat zo gericht, snel of hard mogelijk om de hoogste score te halen. Het is heel eenvoudig om van spel te switchen, waardoor kinderen niet uitgespeeld raken.

Populair

Vorig jaar organiseerde Stichting van het Kind de Sutu Tour voor het eerst. Dat was zo’n groot succes dat de populaire spelletjesmuur al direct volgeboekt is voor deze zomer. Sterker nog: de tour werd verlengd met de herfstvakantie en ook die is volledig gereserveerd door jeugdzorglocaties verspreid over Nederland. Stichting van het Kind is blij dat ze deze kinderen iets kan geven om naar uit te kijken en wenst alle kinderen een hele fijne vakantie.

Omdat ze het verdienen

Stichting van het Kind zet al ruim 10 jaar in voor zo’n 50.000 kinderen in Nederland die door omstandigheden niet meer thuis kunnen wonen. Zij krijgen niet dezelfde kansen als hun leeftijdsgenoten, omdat er niet genoeg geld is. Stichting van het Kind wil ervoor zorgen dat ook deze kinderen kunnen sporten, spelen en hun talenten kunnen ontwikkelen.
Wil je daarbij helpen? hier kun je doneren